Saturday, June 7, 2008

07.06.2008 – Katmandu kino

Hommikut alustasime väikese keeleõppega – tundub, et enamus on andnud alla, sest enamike asjade puhul on väga vähe loogikat ning meie õpetaja ei oska isegi reegleid välja tuua. Ladusime veel juurde terve hulga sõnu ja asju ning kokkuvõttes on suhteliselt loodusetu tunne pühapäevase eksami ees.

See-eest kaheteistpaiku suundusime kinno – valik oli kahe filmi vahel – Indiana Jones ja Bollywoodi toodang „Jannet”. Valisime viimase (pilet 200 ruupiat – 35 EEK tagareas, 150 ruupiat eesreas). Film oli väga huvitav isegi ilma tõlketa. Tegevus leidis aset hoopiski Lõuna-Aafrika Vabariigis, Kapplinnas (muide nagu wow, vaadates seda filmi ütleks et tegu on paradiisiga ;) ) ning sisuliselt on film traagiline armastuslugu. Lauldakse ka vahepeal, kuid mitte väga palju; kui on vaja ennast eriti tundeliselt väljendada kasutatakse inglise keelt (nagu „I don’t need this”, „I love you!”, „you bastards, you killed him!”). Film oli nagu minu meelest väga hea, kuigi me naersime hoopis teistes kohtades, kui kohalikud. Filmi lõpp oli nii kurb, et peaaegu pisar tuli silma. Kes iganes peaks mõtlema selle filmi vaatamisele, siis ma kindlasti soovitan – omaette kogemus. Ja selle filmi soundtrackil on üks liiga hea lugu (nüüd mul on kinnisidee, kuidas seda lugu saada).


Katusel sõitmise peab ära proovima, aga ette peaks vaatama elektriliinidega



Möödasõit



Parempööre …?


Peale kino jäime linna ning tegelesime natukene poodlemisega. Sain endale vihmajaki (loodetavasti see peab ka vihma) ning kotile vihmakaitse. Vahepeal on mul tekkinud idee minna trekkima juunis, mitte augustis, sest mitmete inimeste jutust on välja tulnud, et mussoonid algavad alles juulis, aga kestavad terve augustikuu vältel. Mul on ette nähtud kuus päeva 3 kuu kohta puhkust ning samuti saan ma töötada hiljem nädalavahetustel, et teha tasa see aeg, mil trekin. Samas nagunii – kui mu tööpäev on lastekodus nagu 6-10ni ja pärastlõunal 16-20 ja vahepeal ma õpetan veel koolis, siis ei ole see kuidagi 30 – 35 tundi nädalas. Igal juhul oleks tore trekkida ikka ka :) Kui kellelgi on informatsiooni trekkimise kohta juunis/augustis, või osatakse muid soovitusi anda, ootaksin huviga. Esijalgu on idee minna Annapurna baaslaagri 11-päevasele trekile.



Väikseid lippe on müügil igasuguseid… näe ka Eesti oma alles veel :)


Sõime samas kohas, kus eilegi ning jätkasime õhtut juba tuttavas kohas Maya baaris. Sealt edasi võtsime viiekesi ühe takso tagasi Kalankisse (150 ruupiat) ning ostsime kohalikust poest Vene viina (220 ruupiat 500 ml, 40 EEK) katusel joomiseks (see katusel õhtuti istumine on saanud juba traditsiooniks). Vahepeal oli kohale jõudnud veel üks Hollandi tüdruk (läheb kloostrisse munkadele inglise keelt õpetama) ning minu projektist teine EVS vabatahtlik Laura Itaaliast. Tema lähebki otse HIV-ennetusprojekti – kuigi ka talle ei soovitatud seda – eks vaatab, kuidas tal on ning siis otsustan, kas lähen ka sinna. Muide huvitaval kombel nad teadsid Saksamaal, et ma olen hoopis lastekodus juba. Ikka info liigub (poleks arvanudki). Kuulsin ka, et meie projektist ühe teise tüdrukul on kõik ok – Viviana on Mosambiigis ning teeb HIV-ennetust väikestes külades minnes iga 2-3 nädala tagant uude kohta. Kõlab huvitavalt.


Zombie ja Ananassi Daiquiri


Õhtu kujunes päris pikaks, ning neil, kes katusel olid, oli tore.

No comments: