Thursday, July 31, 2008

31.07.2008 - elektrit jälle ei ole...



Hommiku veetsin parandades laste töid – ma ei saa aru kelle idee see oli teha kontrolltöö :) Ja vead on nii sarnased – kohe näha, et üksteise pealt maha kirjutatud. Kõige hullem on see, et lastel ei ole loogikat – seda olen ma juba varem tähele pannud. Näiteks kui anda lause: „Desert animals live in desert, water animals live in ...”, siis ei oska nad seda lauset lõpetada. Nepaali haridussüsteem õpetab lapsi pigem pimesi pähe õppima, kui loogiliselt mõtlema. Kahju.
Mingil põhjusel selgus, et täna ei ole klassil kaheksa ja seitse tunde, seega sain varem minema – lihtne päev. Kõndisin taaskord juba tuttavat teed pidi Kalankisse ja sealt tuk-tukiga Ratna parki. Võtsin oma tavapärase banaani-šokolaadi-jogurti kokteili „Just Juice n’ shakes”-is ja jalutasin Himalayan Javasse, et kasutada Fire & Ice tasuta wifit. Selgus, et elekter oli ära – seega ma arvutit kasutada ei saanud. Igavlesin tükk aega ja tellisin ühe jäätee (hea jäätee). Lõpuks tuli elekter tagasi, aga wifi ei levinud – ilmselt oli elektrikatkestusega server maha jooksnud. Kirjutasin projekti aruannet ja kobisin netikohvikusse, et see Katrinile ära saata.
Tagasiteel ostsin mõned dvd-d uuemate filmidega – maksin kallimat hinda – 45 ruupiat filmi eest (tegelikult ühe dvd peal oli lausa 10 filmi aga ma kahtlen, kas need vaadata ka kannatavad). Igal juhul oli mul õhtu sisustatud. Aga ma ei tea, ma kohe absoluutselt ei suuda süüa daalbaati enam... kaua võib. Tundub, et mu keha ka keeldub seda vastu võtmast juba.



3 comments:

J.Maria said...

Tere, sattusin juhuslikult siia lehele. Täesti uskumatu, et sa said Nepali! Väga huvitav on lugeda sellisest elust.. Aga mul on sulle paar küsimust, kui oma huvitava elu kõrvalt aega peaksid leidma,)
Proovisin ise ka, läbi terve kadalipu ja kui asi jõudis dokumentide vormistamiseni, öeldi mulle, et Komisjon ei rahasta projekte mis on nii kaugele (ehk Euroopast välja) ja lühemad kui 6 kuud. See ongi põhjus, miks jäi katki. Kas sul oli mingi erakorraline juhus?
Igal juhul, jaksu ja kõike head sulle!
(Edu riisi söömisel;D)
Justina

Heleri said...

Sellest, kuidas ma siia sain, kirjutasin oma esimestes postitustes. Seekord oli tegu suure projektiga, kus 16 vabatahtlikku saadeti erinevatesse Aafrika ja Aasia maadesse. Selle pärast ka lühikene kestvus. Üldiselt saab EVS'i teha Aasia maades küll - aga ilmselt nad tahavad individuaalsete projektide puhul, et projekt kestaks vähemalt kuus kuud. Näiteks üks Soome vabatahtlik on siin 10 kuud. Hea on taotleda mõne koordineeriva organisatsiooni kaudu nagu EstYes, lisaks sellele peaks olema oluline teema (mina peaks tegelikult HIV ennetust tegema, aga kohalik orgnisatsioon lasi mul valida, mida ma teha tahan).

J.Maria said...

Jah, lugesin su esipostitusi küll. Hämmastaski ainult see kestuseprobleem (või selle puudumine õigemini). Siis sul lihtsalt vedas, et selline projekt just käimas oli. Küllap igaühele tuleb oma aeg.
Aga vägev, loen nüüd edasi=)
Terviseid Nepali!
Justina