Monday, July 14, 2008

14.07.2008 – Wanted

Esmaspäev oli selline tore päev, kus mul tekkis idee lõpuks ometi minna kinno vaatama mõnd lääne filmi (ammu pole käinud ka). Hommikul võtsin Cafe Javas ühe jäämoka (tõesti parim) ja baar banaanimuffinit. Samas olin ma nii kaval, et kasutasin Cafe Java tasuta elektrit (seni nad pole selle eest veel raha küsinud) ja üle tee asuva Fire & Ice tasuta wifit. Ma olen geenius eksole :)




Ilus hommikusöök eksole :)


Filmide täpse ajakava vaatasin internetist järgi ja tegin kindlaks, et „Wanted” algab Kumari kinos kell 12.30. Sinna ma läksingi – kaardi järgi orienteerudes oli kohta lihtne üles leida – alguses tuleb minna Jai kinoni (10 min) ning sealt on Kumari kinoni veel 10 min. Need kaks on Katmandu modernsed kinod (loe: näidatakse India ja Hollywoodi filme ja WC-des on paber). Selle eest hind on ka mitu korda kallim kui kohalikes kinodes (150 – 200 ruupiat pilet, see on siis 20-30 EEK). Varusin endale popkorni ja vahelduseks on Hollywood päris ok :) Muide Nepaalis tehakse filmide vahepeale paus – selleks, et saaks popkorni juurde osta või pissil käia – nad peaks Eestis ka sama süsteemi rakendama :)

Filmi lõppedes sadas väljas tõelist padukat – ma saan aru miks siin sademete hulk nii suur on – tunniga tuleb sama kogus vihma maha, mis Eestis kahe nädalaga – aga siis on jälle selge ja päike väljas.




Lastekodus üritati mind saata õli ostma – juba tüütuks läheb – ignoreerisin ebaviisakalt palvet ning tegin lolli näo pähe, et ma ei saa aru, mida minult tahetakse. Töötas.

Muide, kui ma eelmine nädal arvasin, et tean, mis bussipilet Thamelisse ja tagasi maksab, siis nüüd on jälle segadus – olen maksnud viimastel päevadel 10st 14 ruupiani... ega ma vist ei saagi teada, mis see hind tegelikult olema peaks.

No comments: