Sunday, July 13, 2008

13.07.2008 – tasuta wifi, tasuline elekter

Koolinädal algas taaskord pihta, üldiselt väga meeldiv. Viisin lapsed kooli (kuradi porine on praegu) ja suundusin ilma süümepiinadeta linna. Teel linna hakkas nii kõvasti sadama, et mikrobussist väljudes ostsin esimesest poest vihmavarju (hästi kulutatud kakskümmend krooni ma arvan).

Suundusin New Orleans’i, sest tahtsin pikemat aega netis istuda ning eelmine kord oli wifi vähemalt tasuta. Võtsin juustusaia kohviga (hea diil) ning hiljem proovisin ära ka juustukoogi. Juustukook oli täitsa hea, aga Mocca eest nööriti mu käest 150 ruupiat, mis on juba sama palju kui Eestis. Lisaks sellele suurendati mu arvet elektri tasuga – 50 ruupiat – väga imelik, nii palju mu lapakas ka elektrit ei võta.

Tagasiteel ostsin lastele pulgakomme, mis põhjustas lastekodusse jõudes sensatsiooni. Kui ma ise ühe õhtul ära proovisin, oli pettumus suur – nii jäledat pulgakommi pole ma varem saanud. Aga lastele meeldis...

No comments: