Wednesday, July 30, 2008

30.07.2008 – kontrolltöö



Tegelikult ma võib-olla natukene liialdasin, kui ma ütlesin, et klassis on 70 õpilast, tegelikult on ainult 63. Sama palju on mul ka kontrolltöid, mida homseks parandada. Kontrolltöö kirjutamine on omaette ooper – lapsed on nii leidlikud ja kõigest vähest üritavad maha kirjutada. Konfiskeerisin mitukümmend vihikut ja raamatut. Teine probleem on selles, et klassiruum on umbes 3 x 3 meetrit (või nii) ja lapsed on nii tihedalt koos, et üksteise pealt maha kirjutamiseks ei pea isegi küünitama.
Muide, ma kirjutasin üleeile protestidest, aga unustasin mainida, et protestid olid suured selle pärast, et asepresident andis oma ametivande hindu keeles, õpilasliidud nõuavad, et ta annaks selle uuesti nepaali keeles (tegelikult on need kaks väga sarnased). Ma ei saa aru, milles vaesed transporditöötajad süüdi on, et nemad kõik enda kaela saavad. Alati pekstakse ühistransporti – täitsa kahju neist. Eile olid taaskord suured kokkupõrked õpilaste ja politseinike vahel – president kutsub rahvast üles säilitama rahu.
Muide, uue valitsuse läbirääkimised endiselt käivad. Tundub, et maoistid on lõpuks ometi saavutamas edu.
Aga nüüd ootavad 63 tööd parandamist.

No comments: