Sunday, July 27, 2008

27.07.2008 – kooooool


Hommikul vaatasin taaskord „Sõprade” maratoni ning kella 10ks suundusin kooli. Imelikul kombel oli tunniplaan jälle muutunud – ilmselt on iga nädal uus tunniplaan. Kaks mu tundi olid samal ajal aga kolmas oli hiliseks pärastlõunaks tõstetud. Protesteerisin ning mulle anti uus klass – teise tunni ajal õpetan kaheksandat klassi. Sobib :) Seega on kool läbi juba 12.10.

Peale kooli läksin linna ja ronisin New Orleans’i kohvikusse. Tänavatel on mingid protestid, inimesed kõnnivad mööda ja karjuvad, ma ei viitsi vaatama minna. Teenindaja ütles, et inimesed protestivad, sest neil pole tööd. Suhteliselt tavaline siin.

Ma mõtlen, et huvitav kas keegi loeb ka mu blogi :P Või ma kirjutan iseendale...

7 comments:

Sofia said...

Mina loen! Mina loen! :D

Ainult et ma ei oska kommenteerida. Ei tea, kas see praegugi välja tuleb...

Anni said...

Mina loen ka :) Ära kirjutamist küll katki jäta!

Reet said...

Ka mina olen pidev lugeja ja tänu sellele reisipäevikule on minu soov Nepaali minna veelgi kindlamaks muutunud. Niiet aitäh toredate kirjelduste eest! :)

Triin said...

Ja Triin loeb ka ;)

Anonymous said...

Ja mina ka. :)

Draakon said...

mina ka natuke loen :$

Katrin said...

Loomulikult loen ka mina :)

Hästi kirjutad, huvitav on lugeda ja nii ilusad/lahedad pildid. Ja tegelikult paneb imestama ka see, et sa julged üksi igale poole minna ja seiklusi taga otsida. Pakun, et ükskõik kuhu sa ka ei läheks, igav sul ei hakkaks :)