Tuesday, July 15, 2008

15.07.08 – jää koju!

Täna hommikul lasti lastel mulle tõlkida, et ära täna välja mine, Mr. tuleb. Eks ma siis nüüd istungi ja ootan kedagi RCDP-st. Huvitav, äkki tuuakse taskuraha. Olen miskit kuulnud ka „contribution” rahast, aga selles osas ma nii kindel ei ole (osad vabatahtlikud said raha, mille eest oma lastekodule asju osta).

Lesisin natukene niisama ning mängisin Nepaali piljardit Laxmi ja lastekodu „ema”-ga. Tund aega peale õiget aega helistasime ja selgus, et tegelane RCDP-st ikka ei tule – kütust ei ole saada, seega ta ei saa tulla. Saime tema segasest jutust aru, et mul on tingimata täna vaja minna Kalankisse, kontorisse.

Eks ma siis läksingi – muidugi kohale jõudes selgus, et sain temast valesti aru (mitte et ma kolm korda üle ei oleks küsinud), ning et ta tahtis mind lihtsalt vaatama tulla. Mõtle kui armas eksole.

Vähemalt sain ära käia dušši all. Ma ei viitsinud absoluutselt kohe tagasi Balajusse minna, seega võtsin tuk-tuki Ratna parki ja sõin ühe korralik pitsa Roadhouse Cafe –s – ma ei saa kohe aru – daalbaat ei täida absoluutselt kõhtu (muide daalbaat on riis herne/kapsasupiga, kes ei tea).

Uurisin skype võimeid ning olin meeldivalt üllatunud – skype töötas hästi – vähemalt siinpoolne saatja – Eesti poolel oli natukene probleeme uploadiga. Ahjaa, muide tele2 saatis mu metsa kui ma uurisin nende käest roamingu võimalusi (viisakalt muidugi).

Kõik mikrobussid olid täiesti täis – seega jalutasin tagasi lastekodusse. Ma ei tea mis mul viga on, aga viimasel ajal olen nii väsinud ja natukene haigegi – ühesõnaga enesetunne on olnud viimastel päevadel päris paha.

No comments: