Thursday, August 7, 2008

07.08.2008 – thik chha


Ööbisin kontori hostelis ja hommikul tundsin ennast täitsa hästi. Sõin isegi hommikust ja kollasin linna – mul oli kinnisidee, et kõik mu hädad on põhjustatud sellest, et ma ei ole söönud punast liha. Lisaks sellele avastasin, et kinos on miskit vaadatavat jälle – Mummy 3 – täitsa hea film vastupidiselt kriitikute kommetaaridele. Lõunaks sõin ühe püha India lehma (okei osa sellest) ja nüüd ma jälle tükk aega ei taha (see ei ole ikka õige lehm, see püha lehm). Lasin friikartulid kaasa pakkida ja viisin ühele karjuvale tänavalapsele.

Tagasi Kalankisse jõudes varusin mangosid – mangod on nii head ja maitsvad asjad – ma ei tea, ma nagu polegi varem söönud mangosid. Õhtul jagasin oma kogemusi teistele vabatahtlikele – just oli saabunud grupp uusi vabatahtlikke.

No comments: