Monday, August 4, 2008

04.08.2008 – palju õnne, Draax!


Nii, nüüd on sünnipäevatervitused edastatud! :)

Hommikul ärkasin varakult ja vaatasin üle kuuenda klassi kontrolltööd – kui on nii palju töid, siis kipuvad numbrid sassi minema (õnneks ma ei pea lugema nimesid, igal õpilase on ma „roll nr”).

Kooli oli juba nagu rutiin – kuues klass on täiesti võimatu, kui neid oleks 30, saaksin neist üle karjuda, aga neid on 60, seega natukene keeruline. Eriti elevuses, kui nad on just oma kontrolltööd tagasi saanud. Klass kaheksa oli hea rahulik, naersid toredasti kui ma neile kuusepuu joonistasin. Klass seitse protesteeris kõvasti kontrolltöö vastu, väitsid, et õppisid eilseks, mitte tänaseks. Ma ütlesin, et ei lähe läbi :D

Pärast kooli suundusin linna, läbi 101nepal.com kontorist. Mulle ei meeldi see teine tegelane Vishow üldse, ta kustutas kõik mu kõige paremad fotod ära ja jättis ainult paar keskpärast alles. Pärast seda suundusin tavapäraselt banaani-šokolaadi kokteili järele ja Himalayan Javasse lapakaga istuma.




Meil on siin parasjagu selline tore festival käimas, kus käed kaunistatakse ära :)



No comments: